![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi-RMgRsJHlXNBvRYER9eyKrwbaUCoj5yJlFmnZhX-xY0RsZSz_JMC0yIMp6-VSQA7KVrh4qYep4gNYsyKOYaLFsniu6MHeTTiY0Mq4cLuiqCaEIjGvytrfyhTNZ2HynSJlnZN8UkELlPid/s320/junta-extremadura.jpg)
- Creació de ficcions
Trastorns de la imaginació i de les capacitats de ficció.
- Representació d'escenes.
Trastorns qualitatius de les funcions comunicatives:
- Els signes i la comunicació.
- Relacionar pictogrames amb les imatges reals a les quals fan referència.
- Narracions utilitzant pictogrames. Què vols menjar?
- Conèixer pictogrames. Classificar imatges associades a elements de la vida diària. On vols anar? A què vols jugar? Què vols comprar? Planifica un dia.
Trastorns qualitatius de les funcions comunicatives: Declaració d'intencions.
- Associar formes amb els objectes.
- Distingeixo la realitat
- Construeixo edificis
- De gran vull ser…
- Construeixo transports Invento una història
- Cada personatge en el seu lloc.
- Observo com treballen.
- En el teatre
- Creo personatges
- Represento paisatges amb figures
L'enllaç està malament.
ResponderEliminarEl correcte és: http://rincones.educarex.es/diversidad/index.php/recursos/materiales-interactivos10/523-materiales-educativos-digitales-para-alumnos-con-tea