____________________________________Recull de materials i activitats
martes, 21 de diciembre de 2010
viernes, 17 de diciembre de 2010
martes, 14 de diciembre de 2010
lunes, 6 de diciembre de 2010
Aprenentatge de la lectoescriptura
jueves, 2 de diciembre de 2010
martes, 30 de noviembre de 2010
domingo, 28 de noviembre de 2010
La tortuga Menta
Activitats de:
Associació de nombre-quantitat fins a 3.
Trobar les diferències.
Col·locar diversos objectes a les habitacions de la casa corresponents.
Descobrir qui realitza una determinat so (base de la consciència fonològica: discriminació de sons).
Aprendre paraules (en castellà).
Nocions de quantitat.
La Yolanda Roset en el seu bloc també ens ofereix imatges per imprimir i treballar el concepte de quantitat fins el 3.
Nivell: educació infantil
sábado, 27 de noviembre de 2010
Bits de síl.labes
martes, 23 de noviembre de 2010
Lectura lletra "d"
Power Point de lectura de la lletra "d". Material seqüenciat; l'ordre de lletres ja presentades és p, l, m, s, n.
domingo, 21 de noviembre de 2010
sábado, 13 de noviembre de 2010
jueves, 11 de noviembre de 2010
martes, 9 de noviembre de 2010
Discriminació visual per educació infantil
lunes, 8 de noviembre de 2010
jueves, 4 de noviembre de 2010
Les vocals es diverteixen
miércoles, 3 de noviembre de 2010
La decena més propera
El mateix resultat
martes, 2 de noviembre de 2010
Consciència sil.làbica i inversions
sábado, 30 de octubre de 2010
jueves, 28 de octubre de 2010
Moviments del ratolí
miércoles, 27 de octubre de 2010
Petits Einsteins
ACTIVITATS:
Qui és qui: Clic on es mostren petites frases descriptives amb lletra manuscrita. El nen ha d'identificar el personatge.
Pensa: Activitat de raonament i d'organització en l'espai
Calcula: Activitat clic per practicar la resolució de sumes i restes senzilles i sèries numèriques fins el 9
Escriu: Activitat on es dicten paraules senzilles amb el suport visual de la imatge. L'alumne ha d'escriure la paraula que sent a través del teclat de l'ordinador.
Nivell P5 i primer de primària
martes, 26 de octubre de 2010
Sumes de peixos
És un joc ideal per a la pissarra digital, punxem en cada animal i van sortint a la pantalla, tants animals com vulguem sumar. Després demanem als nens que els sumin (peces+ pulpos+langostas...) i cliquem a TOTAL per comprovar el resultat correcte de la suma. Per esborrar-los i començar de nou, hem d'agafar el tauró i passar-lo per sobre perquè se'ls mengi.
miércoles, 20 de octubre de 2010
martes, 19 de octubre de 2010
Vocabulari amb imatges
lunes, 18 de octubre de 2010
jueves, 14 de octubre de 2010
La resta
miércoles, 13 de octubre de 2010
Lectura de síl.labes, paraules i frases amb la lletra s
Power per llegir la lletra s i repàs de: l, p, m
martes, 12 de octubre de 2010
domingo, 10 de octubre de 2010
Multiplicació d'alienígenes
En el menú inicial apareixen 10 alienígenes, cadascun d'ells amb un nombre assignat de l'1 al 10; apareixen també els nombres de l'1 al 10 amb el símbol de la multiplicació, així com un marcador en el qual es pot seleccionar un nombre qualsevol. L'activitat requereix que l'alumne-a seleccioni el nombre en el comptador i estableixi conjunts additius que donin com resultat el nombre seleccionat. Per a això, ha de triar un nombre i situar-ho damunt de l'alienígena que desitgi. És a dir, que si ha d'obtenir, per exemple, el número 10 com a resultat final, podria fer dues agrupacions de cinc. Es tracta de visualitzar el nombre d'agrupacions additives necessàries per obtenir una quantitat assenyalada. Una vegada triades les agrupacions, si la resposta és correcta, l'alumne o l'alumna obtindrà una retroalimentació sonora i visual prement en el botó “Acabat”. El recurs permet fer estimacions inicials o agrupaments additius repetits per a l'adquisició de la formalització del concepte de la multiplicació. Molt útil per treballar en la Pissarra Digital Interactiva (PDI).
Joc de sumes
sábado, 9 de octubre de 2010
Sumes
Restes
En el menú inicial es mostra la possibilitat de realizar restas a través de la manipulació de grups de un a cinc objectes. L' actividad requereix que l'alumne manipuli diferents tipus d'objectes que pot escollir entre tres contextes diferents.
Nivell: educació infantil i cicle inicial
Ideal per treballar amb la PDI